18.10.07

Arequipa

14 comments:

lyliane six said...

Les beaux arbres bleus les jaracudas comme en Andalousie et au Portugal.
Les églises doivent être très belles
y a t il beaucoup d'or à l'intérieur?
Il est peut être là le trésor des incas? l'as tu au moins cherché? je pense que tu l'as trouvé dans tout ce que tu as vu.

lyliane six said...

Je me suis trompée, les arbres bleus ce sont des jacarandas,(j'en ai ramené des graines je ne crois pas que cela va repousser ici, en pots), le matin j'ai l'esprit à l'envers!!!

Ash said...

Wonderful images....

Welcome back Peter!!!

dom said...

j'aimerais tant que tu en travailles quelques unes pour révéler tout leur potentiel

Keshi said...

WB Peter! I missed ya awww...HUGGGGGGGGGGGZ!

the pics look great...especially the first one..WOW!

Guess u had a good trip. :) And boy Im glad to hv ya bak!

Keshi.

hpy said...

Vackra bilder.

Mona said...

Peter, This place is heavenly. I love the mountain!

& I aways find your photos of the roof so awesome. You really capture them so well!

Peter said...

mona:
Sincere thanks! You know that I appreciate your compliments!

Kunterbunt said...

Wonderful photos of a world so different from ours ...

krystyna said...

Thank you so much for these Beauty.
Best to you!

sonia a. mascaro said...

Wow! Wonderful pictures, Peter!
What a great tour to Arequipa! I must come back to see more times.
Thanks for that splendorous post!

Peter said...

lyliane:
Merci! Je ne savais pas le nom de l'arbre; juste vu qu'il étais très beau!

ash:
Thanks!

dom:
Qu'est-ce que je dois faire?

Peter said...

keshi:
Thanks, and hugggggggs to you also!

hpy:
Tackar!

april:
Thanks! Yes, clearly different!

Peter said...

krystyna:
Thanks and all the best also to you!

sonia:
Welcome back, any time!